Přidat odpověď
Tak nadání dítěte může prověřit jen PPP - pokud dají doporučení k vypracování IVP pro nadané dítě, může být dítěti navýšena 1 dodina týdně (a zaplacena vyučujícímu). V praxi ale prakticky tyto hodiny mají zanedbatelný význam.
Každé dítě, nejen nadané, má právo na individuální přístup Představ si, jak se učitěl ve 45 minutách individuálně věnuje 25-30 dětem - v praxi nemožné. Bohužel je dnes bohužel trend věnovat se naopak dětem nenadaným, inkludovaným. Myslím, že je to na všech běžných ZŠ téměř stejné.
Z praxe vím, že to, co se jeví zpočátku jako nadání, v školní praxi postupně zaniká a splývá s davem. Můj syn je velmi nadaný na matematiku, je nejlepší a nejrychlejší ze třídy, ale prakticky pořád na ostatní čeká.
Předchozí