Přidat odpověď
Nevím jak Magráta, ale my odříkávali přesné definice. Zkoušelo se podle doplňkové učebnice, kde byly napsané otázky. Učitelka přečetla otázku a my odpověděli přesnou frází z hlavní učebnice. Vlastně to bylo strašně jednoduché, jasně se vědělo na co se bude ptát a co chce slyšet.
Pak jsem narazila na střední, kde chtěla učitelka hlavně příklady z praxe a uváděla definice do praxe, to jsem byla namydlená. Nesnáším a nechápu fyziku.
Jinak jsem fakt nenarazila na učení nazpaměť. Dějepisářka jak na základce tak na střední učila i češtinu, takže se snažily, aby učivo navazovalo a byly souvislosti a chtěly i po nás vyvození souvislostí. Povinné byly pouze základní letopočty a těch bylo pouze pár, u zbytku stačilo pouze vymyslet něco přibližného jako první či druhá polovina století.
Nikdy jsem nenarazila ani seznam povinné četby.
Zeměpis i občanka byli odpočinkové předměty, tam drcení nehrozilo.
Předchozí