Přidat odpověď
Už je to dlouho, myslím, že zrovna tady na Rodině se živě diskutovalo na podobné téma.
Šlo o jakési psychologické rozdělení (možná MBTI?) a z toho vycházelo, že většina učitelů (asi 80%) se rekrutuje ze skupiny, která je kompatibilní se současným systémem - schopnost naučit se dané, od jednoduchého k složitému, nové moc nevymyslí, ale spolehlivě používají naučené...Moc si to nepamatuju, tak snad nekecám.
Jen asi 8% detí vyhovuje systém tak, jak je v současnosti nastaven, protože nejsou podporovány v jejich přirozených pochodech učení, nepřekrývají se s nastavením učitelů.
Na vysokých školách se na profesorských pozicích se většinově uplatňuje zase jiný typ.
Nebylo to tak, že by nějaká skupina měla psí hlavu, to vůbec ne, jen jaké komplikace může nést, pokud je jedna skupina většinově zastoupená (třeba v tom školství).
Nenašel by někdo ten článek, nad kterým se tehdy diskutovalo, pamatuje si to někdo?
Předchozí