Přidat odpověď
Rozálie, přesně tak, my máme jak známky, tak čtvrtletní slovní hodnocení a je to přesně, jak píšeš, je tam podrobně vypsané, v čem je dobrý, co mu jde, ale taky tam paní učitelka píše i to, co mu moc nejde, na co si má dávat pozor, na čem je potřeba pracovat....a to jak v učení, tak v chování...psané laskavou formou, ale tak, jak to opravdu je...kromě toho si ještě průběžně dělají takové "sebehodnocení", aby paní učitelka věděla i jak oni vnímají sami sebe, jestli si uvědomují, kde dělají chyby a kde na sobě můžou pracovat a nebo jestli naopak mají pocit, že jim všechno jde dobře (i když to tak třeba v reálu úplně není...)...máme letos novou paní učitelku a jsem fakt spokojená...dohodla si s dětmi i takový motivační systém, který dobře zafungoval i na chování, zapomínání apod...a třeba poznámky za nevhodné chování si zapisují do notýsku sami...aby si líp uvědomili, co bylo špatně...
Předchozí