Přidat odpověď
Slupko, a ještě " (odborné) zdůvodnění prospěšnosti neznámkového systému je třeba si načíst v článcích" - to je trochu vágní formulace, v jakých článcích a jak jsou spolehlivé?.
"Pokud nemáš sama jako dítě, pedagog či rodič zkušenosti s neznámkováním, neumíš si to prostě představit."
Ano, to je pravda.
"Vidíš, jak celkem dobře funguje známkování. Ano, máš pravdu, že většina dětí se nehroutí a něco se naučí, i když část předmětů či témat s nechutí. "
Když já si pořád neumím představit, jak se učím s chutí něco, co mě nebaví, jen proto, že to není "na známku", ale na slovní hodnocení?
A když to vyhovuje VĚTŠINĚ a funguje to pro ni, přičemž menšina má možnost si to zařídit po svém, tak nevidím důvod, proč to měnit pro všechny.
Předchozí