Přidat odpověď
Slupko,
tak možná to tak neprožívám.
Známky podle mě docela dobře hodnotěj, jestli dotyčnej tu látku zvládá nebo ne. Jestli má jedničku nebo dvojku, to je mi fuk, ale když má opakovaně za čtyři nebo za pět, tak je to jasnej signál, že je někde něco špatně a je potřeba se to doučit.
Co konkrétně to je, to se dá snadno zjistit dotazem u učitele.
Mně známkování připadá jasný, stručný, výstižný a neměnila bych.
Samozřejmě to není samospasitelný, ale já to beru tak, že škola je jen taková kostra, která má docela užitečnej systém, a pokud je cílem ne naučit se na známky, ale porozumět učivu, tak pokud mu porozumíš, tak ty jedničky nebo dvojky většinou stejně budeš mít.
Nevidím na tom nic nespravedlivýho ani traumatizujícího.
Předchozí