Přidat odpověď
Tak asi usoudila, že to tomu dítěti prospěje (někdy lepší prosociální chování než tresty a restrikce), možná neměla co stím dítětem udělat, protože se nemůže rozpůlit... asi bych se zeptala učitelky, co ji k tomu vedlo a proč ? Určitě by neměla nařizovat, ale uvaž, že podání dcerky nemusí být zcela přesné. Nerozčilovala bych se, ale zeptala učitelky... tam je tolik věcí, které nevíš přesně. Jinak že romským dětem ulevuje v hodnocení naprosto chápu. Tolerovat krádeže je špatně, naučit se žít se zlodějem je nutnost, směřovat dítě k tomu, aby nekradlo je dobré, nevylučovat dítě z kolektivu také, vést děti k solidárnosti a pomoci také (vzhledem k částce bych to tak chápala)... naučit děti ochránit se a nedat se zneužívat je také dobré... mezi tímhle vším se může učitelka pohybovat a udělat dobře nebo také to může být špatně. Más málo informací.
Předchozí