Od učitelky to asi není zrovna profesionální přístup, jestli syn známky neprožívá, není to žádná tragédie. Jenže je to projev toho, co je v našem školství špatně. Hodnotí se spíš chyby než to, co dítě umí nebo dokonce pokrok. A moc se řeší známky.
Trochu Tě uklidním vlastní zkušeností. Jsem nejspíš dysgrafik,tenkrát se to neřešilo. ale příznaky mám jednoznačně. Pravopis jsem celkem zvládala, ale na prvním stupni jsem dostávala z diktátů třeba 1/3 za písmo a celkově horší známky z ČJ. Mimochodem háčky a čárky si musím hlídat i v pokročilé dospělosti. Na druhém stupni už jsem problémy neměla. Češtinářka na gymplu mi v žertu říkala: "Dejte si pozor na tu interpunkci, nebo budu Vaši maturitní písemku před komisí schovat"
. A to jsem ještě dobře věděla, kdy a proč se čárka ve větě píše či nepíše. Ta písemka nakonec byla za 2 a maturita za 1, literatura je pro knihomola záchrana a to další (snad rozbory) bylo v pohodě. Na VŠ už to samozřejmě nevadilo vůbec.