Přidat odpověď
Jako první, bych si šla promluvit s ředitelem/kou té nové školy, jestli by dceru vzali a hned potom s učitelkou, která by jí měla učit - to je podle mě zcela zásadní, protože když se chce, všechno jde, horší je, když se nechce :-(.
Jinak teda jsem si myslela, že metoda čtení je důležitá, když se číst učí a potom už je to jedno, ne? Ve 3. třídě je v tom pořád ještě nějaký rozdíl?
V matice jde podle mě jen o to, naučit se pár Frausovských "fíglů" a typických cvičení, to by nemusela být žádná tragédie.
Jestli by trvali na tom, že musí dcera psát stejně jako ostatní, to netuším, ale osobně bych nechápala proč, když už se naučila psací a nemá s ním potíže. Ve 3. třídě už se snad psaní jako samostatný předmět ani neznámkuje? A učitelka, tuším, psací písmo ovládá, aby dokázala po tvé dceři číst?
Předchozí