X_X, soucítím a chápu, já takhle loni ječela na staršího.
Tím procvičováním právě nejsem moc jistá, zvlášť když jde o věci, které nemá šanci odvodit, a učej se k tomu pravidla, který mu "nefungujou" tak ho to většinou spíš rozčílí. (on má dost vyhraněné logické myšlení, občas to s ním vážně není jednoduchý)
jako třeba - jak má vědět, že se píše tamější a ne tamnější, vysvětlení, že je to od slova tam a ne tamní mu moc nepomůže, to je prostě jen další fakt k naučení nazpaměť.
- nebo proč se píše splašit se a ne zplašit se, když přece před tím paní učitelka jasně říkala, že když jde o změnu stavu, tak se píše "z-"
To už mě anglický checklisty přišli lepší, prostě dostali seznam slov, který se naučili psát a bylo to.
Ty jo
, to taky není špatnej nápad, vyrobím seznam "problematickejch" slov