Dcera a syn 3. třída, dohlížím neustále.
O samostatnost se snažíme. Syn má asistenta - vývojová dysfázie, tam už je celkem vpohodě - a porucha soustředění, velmi pomalé pracovní tempo.
Nutno dodat, že syn už začíná velmi dobře kompenzovat to co mu nejde, je velmi inteligetní...
Takže doufám v lepší zítřky. Ale drtí mě to hodně. Celkově mám 4hodiny denně přípravu s dětmi do školy - domácí úkoly si tedy mimo písanky a psaní píšou sami (u psaní je lepší dohled, jinak píšou katastrofálně a odmítám to podepsat). Ale... každý dosud musí číst na nahlas kapitolu z knihy (vyžaduje paní učitelka) - povídáme si co přečetli. Opakujeme matematiku. Opakujeme češtinu. Učíme se na avizované testy. Chystají si aktovky. Dcera cvičí na hudební nástroj. Naštěstí se neuším Aj - dvě odpoledne v týdnu chodí do anglické družiny a umí víc než ze školy...
Oba se mezitím samozřejmě pošťuchují a pod a dělají veškeré jiné věci které je napadnou
Začínám toho mít plné zuby a to je terpve říjen