Monty, točí(me) se na jedné otázce, protože máme jen tu jednu k dispozici.
Psala jsi mi, že v předchozích třech na TGM byly ty info, které už tedy nenapsal do "vše o TGM".
To je poněkud absurdní konstrukce testu, bylo by zajímavé číst alespoň ty otázky. Protože zeptat se nejdříve na konkrétní věci, a pak "vše co víš" tak trochu vybízí k tomu zopakovat předešlé odpovědi a doplnit je o to, co neobsahovaly. Můj syn a já bychom to už z principu udělali
Každopádně leží-li TVOJE otázka tak, zda řešit "je toho málo" a přitom dáš příklad, který dává učitelce zcela zapravdu (a třetina odpovědi není o TGM, ale jeho synovi, což zabírá prostor-řádek pro další info o TGM), tak nemohu než říci "neřešila bych, učitelka má pravdu".
Pokud jsou souvislosti jiné, a dala jsi zavádějící zadání otázky, tak si můžeš jít podat s učitelkou ruku.
A teda - určitě bych to jako matka samostatného mladého muže neřešila osobně, ale poradila synovi, že je třeba se zeptat, co konkrétně v té odpovědi chybí. Cítí-li se nespravedlivě ohodnocen, a odpovědi "je toho málo" nerozumí, musí se holt zeptat znovu, lépe. Nespokojit se s vysvětlením, které mu nedává smysl.