Susu, děti se speciálními potřebami jsou většinou zdravé, jen potřebují něco konkrétního, ke komenzaci svých speciáních potřeb. Proč by pro n nemělo být dostupné vzdělávání s ostatními vrstevníky???
Susu, třeba není tak nadaná
(dcera), nebo se jí málo věnujete
Dost vtipkování, přesně jak píšeš, to že takovému dítěti umí skola nabídnout dané penzum (které pobere třeba 10 rychleji než ostatní a pak už se jen nudí) a nic navíc, je právě ten problém.
Podprůměrné dítě je pod průměrem. Průměrné dítě pochopí za hodinu, nadprůměrné za 5 minut a podprůměrné by třeba potřebovalo ještě dvě hodiny procvičovat. V každé třídě nějaký ten chronický trojkař/čtyřkař je a toho mám právě na mysli. Možná by měl dvojky (nebo alespoň opravdu rozuměl), kdyby někdo měl čas se mu věnovat.
Je to ten kreslený vtip kdy za katedrou sedí opice, a před ní stojí opise, slon, papoušek a zebra a učitel-opice říká, tak a aby všichni měli stejné podmínky, bude úkol jednotný, ukážete mi jak umíte vyšplhat na strom.