Tuten, u nás v první a druhé třídě téměř nedostávali úkoly, ale od začátku, respektive od doby, kdy byli schopní psát věty, tak měli průběžný úkol "2 věty na doma" - ve škole to nekontrolovali, ale měli doma prostě každý den vymyslet a napsat 2 smysluplné věty... Jinak během první a druhé třídy jsme se moc doma neučili, jen když měli občas básničku, tak jsem mu s tím pomohla a vyzkoušela ho....jinak maximálně jsme někdy při jízdě autobusem, metrem apod. prostě dávali příklady, ale to spíš, že sám chtěl, nebo venku četl různé nápisy...a večer doma četl chvíli nahlas...teď ve třetí matika a čeština dobrý, tam nosí jedničky a nic moc se doma učit nepotřebuje, zato narazil v prvouce, kde je teď spousta různých pojmů a rozdělení apod., které si prostě musí do té hlavy nějak dostat, samo to tam nenaleze....takže než to zjistil, tak schytal pár trojek a už šel trochu do sebe....ale jinak se doma pořád neučíme - jen ho třeba vyzkouším, projdeme to, jestli to umí...a zkontroluju úkoly, pokud nějaké mají...příští rok nám přibude angličtina a budou vyjmenovaná slova a tam trochu nějaký problém očekávám, ale možná překvapí...