Přidat odpověď
Monty, u MÉHO dítěte to smysl má. holka fakt co už nepotřebuje, to vypouští. v češtině je to celkem pohoda, s gramatikou nebo s porozumění textu musí pracovat pořád. ale v matice je to slabší. ona se třeba naučí já nevím procenta, napíše z nich testy, přejdou k další látce... a po čase už vůbec neví, co s těmi procenty má dělat, protože to nepotřebovala. navíc oni jedou Hejného metodu, takže jí chybí, nevím, jak to říct - štábní kultura? na každý příklad se vrhá po hlavě a pokouší si vymyslet vlastní řešení, ale neumí pracovat se vzorečky, které by jí výpočty zjednodušily (takže ve výsledku nestíhá), neumí dělat zápisy výpočtu, které jsou u některých příkladů požadovaný a když už je dělá, dokáže v nich nasekat chyby, které výpočet nakonec změní (i když bez zápisu ke správnému výsledku třeba dojde).
konečně, to měla i starší holka v páté třídě - dělala taky takový opakovací kurz, na jednom z gymplů, kam se hlásila a byla z něj strašně nadšená, že ta matika, kterou se tam učí, je úplně jiná a zajímavější, než děda Lesoň nebo autobusy. takže určitě jiný pohled na výuku taky neuškodí.
Předchozí