Pokud vím, tak to upravuje jen RVP svými požadavky na kompetence žáků. Společná práce (vhodně vedená) pomáhá budovat kompetence komunikativní, pracovní, sociální a personální a kompetence k řešení problémů. Ale zase není to jediný způsob vytváření těchto kompetencí. Učitel má většinou volbu použití metody, jak uzná za vhodné, pokud napomáhají plnit výstupy ŠVP (potažmo RVP). Takže nevím o tom, že by exitoval závazný předpis na téma Jak provádět a hodnotit společné práce.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.