Přidat odpověď
Nejsem učitelka, ale už jsem se párkrát setkala se situací, že třeba 4 děti měly dělat projekt, ale opravdu pracovat na něm byly ochotné jen 2. Přitom ale neměly páky ani na to, jak ty druhé k tomu přimět, a mám podezření, že ani dostatečné "manažerské schopnosti", aby si neuzurpovaly právo rozhodovat (což zase mohlo ty druhé dva odradit).
Podle mě je to selhání toho kantora, protože jim zadá úkol, který je lidsky zcela nad jejich síly, nedá jim příslušné nástroje, jen ohodnotí případný neúspěch. Pak těm "tahounům", nechtějí-li dostat špatnou známku, nezbývá, než ve 2 odvést práci za 4, což je podle mě totálně špatně. Aspoň by jim tedy měl učitel říct, jak postupovat v takové situaci, pokud to ovšem sám ví, o čemž si dovoluji mírně zapochybovat.
Předchozí