Loro, právě! Manžel je pedagog, tak jsem ho tam poslala, že třeba učitelka prozře a ono houby s octem. Ještě pak prý na manžela ani nekoukla, o nějakém podání ruky na konci nemohla být vůbec řeč.
Naše holka si v tomto pololetí zatím posupně docela zlepšuje známky, ale jen a výhradně díky tomu, že s ní manžel denně kouká do jejího sešitu, co probírají a vysvětluje jí nové učivo. Což ho samozřejmě docela vysává téměř denně se učit se sedmačkou matematiku. Učitelku matematiky prostě zajímá jediné, a to rychlost. Pořád zdůrazňuje ať má holka doma Speedmat... jenže jakoby nechce slyšet, že děti prostě její podání nové látky nechápou - že jede moc rychle...
Mně třeba učitelka posledně na rodičáku říkala, že si holka přece může zlepšit známku v matematice, že každý den na začátku mají rozcvičku a ona se může nechat vyvolat - jenže mi zapomněla říct, že se může nechat vyvolat jen ten, kdo je v té rozcvičce nejrychlejší, což se naší holce nedaří... Přitom ale matematicky je dobrá. Jsem z toho docela otrávená. Začínám si říkat, že snad bude mladší holka pořád tak dobrá, aby se dostala na víceletý gympl - tam snad budou učitelé lepší než na běžném druhém stupni