Přidat odpověď
Ahoj! Jdu si spíš postěžovat na svou blbost, nikoli na lékaře. Měli jsme velmi starou, milou lékařku, ke které se dalo kdykoli přijít a pravda, prakticky každá její diagnóza byla viróza nebo zánět průdušek. V případě, že mělo dítě něco komplikovanějšího, museli jsme si všechno prakticky diagnostikovat sami, zařídit doktory sami ... Tak jsem se rozhodla změnit doktora. Není u nás moc na výběr, zůstala ve finále jedna, diagnostikuje sama, je pečlivá, milá k dětem, slušná k rodičům. Má OBJEDNÁVACÍ SYSTÉM. To jsem brala jako dobré a následně jsem až za provozu zjistila, že asi ne pro nás. Děti nám nikdy neonemocní plánovaně a když volám, tak je zkrátka odmítne ten den přijmout. Teď měl mladší v noci laryngitidu, přes den to pak bývá už úplně dobré, jen bývá unavený, když se situace přes den zhoršuje, jdeme k lékaři, obvykle má zánět průdušek
(obvykle silný, naposledy cizí doktor byl přesvědčen, že má těžké astma). No a po noci s laryngitidou z práce průběžně synovi volám, zda je to lepší ... prý stejné. OK. Přijdu domů, vypadá hůř než ráno, volám doktorce a ta ho odmítne vyšetřit, nebyl včas objednán. Byla jsem z toho, tak zblblá, že jsem nebyla schopná se zkrátka sebrat a zajet tam. Jestli se mu rozjíždí zánět průdušek, je to moje vina. Proč já nejsem pohotová? Proč jsem se důkladně neptala, jak funguje objednávkový systém? Já jsem vždycky chytrá až následně. Co vy? chodili byste k doktorce bez objednání a stali se brzy těmi problematickými?
Předchozí