Přidat odpověď
U nás to tak bylo celou střední - šílená matikářka.... na víkend zásadně víc úkolů, protože máme dva volný dny přece. Stejně tak na prázdniny včetně jarňáků kdy jsme byli na lyžáku. Normálně v týdnu dávala úkoly za dne na den, i když byl člověk zdatný počtář tak to bylo na hodinu dvě denně, 30-40 příkladů z vyšší matiky. Konstrolovala vždy a všem, za jeden příklad špatně nebo chybí stupeň dolů, pak i zavedla šestky a sedmičky že měla malou škálu.
Vedlo to jen k tomu že jsme se naučili opisovat (každý vypočítal pět a zbytek opsal od dalších), zapírat a vymlouvat, chodili do školy záměrně pozdě když byla matika první hodinu aby nás nevytáhla, nesnažili se o dobré známky protože si pokaždé našla pětku za úkol který jsme nestihli (škola končila ve 4-5 odpoledne a lidí dojíždělo, tak v 6 přijít domů a ještě strávit dvě hodiny nad učebnicí, nebo tři když to byl někdo komu matika nešla) a všichni do jednoho ten předmět dodnes nenávidíme. Kamarádka kvůli nedokončeným úkolům dokonce propadala, dala jí týden na dopsání všech úkolů za celý rok, zhroutila se a strávila šest týdnů na psychiatrii v Motole. Dneska studuje matfyz, tak asi nebyla blbá.
Pokud je ale posílá mailem tak bych se na ně prostě stabilně každý týden vykašlala - můžu být na víkendu se skauty/na chatě s rodiči/u prarodičů kde prostě není internet 24/7. Úkoly by se daly zvládnout, ale problém vidím v tomhle posílání narychlo. To bych si i zašla popovídat do školy s učitelkou a domluvit se na jiném systému, nebo s ředitelem, pokud by odmítala.
Předchozí