Přidat odpověď
Monty, "všeobecné vzdělání" je rovnez pojem, jehoz napln se casem meni. Nekdy dost rychle. A hodne casto si starsi generace urci, co do toho vseobecneho vzdelani dle ni patri. Byva to tim, ze "co bylo" povazujeme za daleko lepsi, nez do "dnesni".
Neni jednoduche se orientovat v tom, jak rychle se to meni posledni dobou, a co je vlastne vhodne znat a bez ceho se clovek obejde. Je to totez, jak kdyz "my" povazujeme za nepotrebne ovladat ruzne funkce na pocitaci a chytrem telefonu, zatim co dnesni deti se s tim rodi v ruksaku. Diskutuji o novych vecech, o kterych "my" nemame zdani, zrovna jako "my" jsme diskutovali neco, co nasi rodice povazovali za zbytecne.
Takze naco jim vycitat, ze nemaji ty "vseobecne znalosti"? Oni se stejne pohybuji v prostredi, ve kterem znaji to, co potrebujou znat (a co "nam" se zda zbytecne/nedostacujici/ a pod.)
Předchozí