Přidat odpověď
Pokud jsem Heleně dobře porozuměla, zohledňuje žákyni během práce, úpravou textu, možností fonetické zápisu, apomáhání při písemce atd....vždyť toto je jasné zohlednění. Proč by tedy měla ještě přidávat bod? Zavírat oči? Přijde mi, že pro některé nemá zohledňování žádné meze. Vždycky je nějaká hranice a vždy se najde někdo, komu unikne písemka o bod. Jasně, je to smůla, ale je to tak,příště to třeba bude naopak. Nikdy nikdo opak neřeší. Klasifikace musí být nějak nastavena, když musí být. Já osobně, pokud se nejedná o hlavní písemky, bodový zisk na přechodu mezi dvěma známkami, řeším známkou rozpůlenou, např. 2-3. Umožňuje to i zápis do Bakalářů, který vyhodnotí tuto známku do průměru jako 2,5. Plusy a mínusy nepoužívám, ty pro mě byly odjakživa takové nic neříkající, malicherné.
Předchozí