Přidat odpověď
Pruhovaná, jistě, ty můžeš hodnotit průběh hodnocení učitele, pokud zjistíš neopravené chyby. Ale já myslela konkrétní známkování (zhodnocení) práce. Pokud mám pochybnosti, jdu si nejprve zjistit hodnoticí kritéria - a tedy jdu za vyučujícím, který hodnocení provedl. Co mi pomůže toto řešit s jeho nadřízeným, který o tom nic neví?
Konkrétní příklad - víš jako rodič, jaký rozsah by měla mít slohovka v tom a tom ročníků? jaká je klasifikační stupnice? jak skloubit v hodnocení pravopisné a slohové chyby? kolik chyb je povolených na tu a tu známku? Kdybych neučila čj, tak to samozřejmě také nevím. Pokud by mě to zajímalo, jdu za učitelem si o tom promluvit. Pokud by mi přišlo, že říká bludy, tak mu řeknu, že s tím nesouhlasím a obrátím se na vedení, zda by mohlo situaci (konkrétně třeba oznámkování práce) ohodnotit. Pak je postup jasný - sejde se předmětová komise, práci posoudí více češtinářů, výsledek jednání oznámí vedení a to pak už pokračuje v jednání podle zjištěného výsledku. Buď dá zapravdu rodič, nebo učiteli, nebo kompromis.
Předchozí