Přidat odpověď
Asi jsem divná, ale jestliže dítěti po úlevách vychází 4, tak by mělo dostat 4. Byť je to o jeden bod. Ale když jemu to známkování kvůli jednomu bodu posunu dolů, tak co s těmi, které ta známka minula o dva body? Tím se i oni dostanou o jeden bod a taky jim to tedy posunu? Pak tedy nemusím mít žádné hranice.
Kdyby to bylo někde na prvním stupni nebo na začátku nějaké předmětu, tak můžu zvolit benevolentnější přístup - nový předmět, nová učitelka, dítě si musí zvyknout. Ale někde v 7. - 9. třídě už je dítě školní mazák, ví jak se testy hodnotí. Jestli má dítě problémy třeba s psaným projevem, můžu ho častěji zkoušet ústně. Nebo má-li problémy s ústním vyjadřováním, ale písemné mu jde, tak mu budu častěji dávat písemky. Ale jestliže někdo trvale vykazuje znalosti angličtiny, že to je na sotva projít, tak nechápu, proč by měl dostávat trojku.
Předchozí