Přidat odpověď
Supermatka - tak těm bystřejším dětem je snad jasné, že jejich známky se nedají srovnávat s tím slabším studentem, který má nějaké diagnostikované potíže, ne? Myslíš, že kvůli tomu se přestanou snažit a spadnou na dvojky a trojky?
Ty opravdu myslíš, že inteligentní jedničkář se bude rozčilovat, že nějaké dítě s dys má dvojku, ačkoli by mělo mít trojku? Myslím, že snad pochopí a sám vidí, že to dítě je slabé, ale že potřebuje podpořit a pomoci. To by měli potom učitelé vysvětlit nebo i rodiče. Cílem školy má být naučit a ne známkovat. K čemu to celé je, když někde by jedničkáři byli trojkaři a naopak? Proč potom trestat tuto slabou holčičku, která není schopna se to lépe naučit, když má nějaké diagnózy. Její rodiče určitě vědí, že na víceleté gymnázium nebo kam se hlásit nebude. Kvůli tomu snad ale nemusí být celou ZŠ na 4, ne?
Předchozí