Já se chci Heleny taky zastat, protože třída je plná jiných žáků, kteří potřebují taky motivovat a opravdu není zrovna motivující, když mají za stejný výsledek o stupeň (i víc) horší známku než jiní žáci. Chápu doporučení, že má dotyčný žák (žákyně) např. psát jen každou druhou větu, nebo jen doplňovat písmena, ale výsledný systém známkování musí být pro všechny stejný. Nejsou to jen ty děti s papírem z PPP, kdo potřebuje motivovat.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.