Přidat odpověď
Souhlasím, mám syna, který má intelekt v podstatě nadprůměrný (110 - 120). Má ale problémy s pozorností, dělá chyby opravdu z nepozornosti a zbrklosti. Učitelka mu prostě ty trojky, čtyřky z matiky dává, nepřihlídne ke správnosti postupu výpočtu, že má třeba chybku jen v konečném součtu a celé špatně, škrtnuté výrazně červeně. Pro něj je to demotivující. On má obrovské schopnosti co se logických příkladů týče (kombinace...), zvlášť v té matematice, ale takto je prostě průměrný žák s trojkou na vysvědčení. Doma se ho snažím motivovat pozitivně a začíná se mi to dařit, je zatím neskutečné dřiny, to si umí asi představit jen máma podobného dítěte.
S paní učitelkou se to řešit nedá, moc nebere ohledy na doporučení PPP, nereaguje na emaily. Prostě nula. Takže s tím bojujeme doma sami, mám štěstí, že jsem doma a můžu se klukovi věnovat.
Předchozí