Přidat odpověď
Tak já samozřejmě nejsem odborník z PPP, čili moje názory asi nejsou relevantní, ale je to nějak tak, že kontrola a důslednost musí být, ale jde o to ČEHO kontrola a KOLIK jí je.
To úzce souvisí s těmi důsledky a není to zase tak složité, aby to chápal jen zaměstnanec PPP.
Když si Franta neudělá domácí úkol, dostane se ve škole do trůblu. Což mu může být egál, většinou to tak začne, když se pak flákáním a lhostejností propracuje k nějakému tomu opatření na posílení kázně, tak dost závodníkům už to jedno není, ale některým přesto jo. Ty, kterým to je jedno, nepřeladíš tím, že je doma donutíš připravit si tašku...v zásadě.
Jde o to, co je OPRAVDOVÝ důsledek čeho.
Školní oplétačky ve skutečnosti mají pramalý význam. Některé děti to vědí.
Smysl má trvat na věcech, které mají jasnou funkci a evidentní důsledky, pochopitelné.
Odbojné pubescentní děti potřebují rozšířit prostor, to vím celkem jistě, existuje na to i literatura. Potřebují převzít zodpovědnost.
Předchozí