Přidat odpověď
Báro, možná jednou si všimneš určitých společných znaků...a třeba tě to zaujme...ono škoda, že se to víc nevyužívá, protože to právě může vypovědět a způsobu vnímání určitého dítěte, o cílevědomosti, způsobech motivace, o tom, zda je dítě nějak systematické (většinou to jsou životní čtyřky nebo lidi se čtyřkou v datu narození, zas jich ale nesmí být moc), osmička je logické myšlení...dvojka znamená velkou citlivost a empatii, šestka touhu po harmonii, kráse, lásce, pořádku, idealismus atd...ideálně, pokud je vše pouze 1x zastoupeno...ale pak jsou samozřejmě různé kombinace a další a další...
To datum narození může napovědět hodně...a potom, když se najde takových 30 různých dětí, je jasné, že některým nesedne ta která učitelka a ta která metoda...a ten který způsob...a jinde by třeba byly mnohem úspěšnější.
Ale to už zacházím, kam jsem ani nechtěla, tak to jen pro zajímavost.
začala jsem se tím malinko zabývat, samozřejmě proto,že jsem chtěla objasnit nějaké nesrovnalosti v rodině a vůbec ty naše druhé děti mi daly zabrat pořádně...
Ale kdo má pro děcka cit, vycítí to i bez nějakých čísel, jaké konkrétní dítě je..jen to chce ten čas a "náladu"...těch dětí je podle mne ve třídě moc.
Předchozí