Delete, nám na kurzu AP říkali, že 5. Ale občas nám říkají věci, o kterých pochybuju a následně si je prokazatelně vyvrátím, tak beru všechno s rezervou
A do naší školy (kde mám děti), teď jezdí na školení lektorka, dopoledne školí učitelky a odpoledne má seminář pro rodiče, ta se tam taky občas vyjadřuje dost podivně. Je to zajímavý experiment, tahleta "inkluze", už to jede půl roku a spousta věcí se pořád neví nebo je ví každý jinak
Je zvláštní, že v některých třídách (jako v té tvojí) potřebuje třetina dětí podpůrná opatření, a v jiných třídách, resp. celých školách jsou prakticky všechny děti "ok" (u nás z cca 130 dětí má - podle výroční zprávy za loňský rok - 1 dítě IVP na SPU a 1 na mimořádné nadání; letos jednomu dítěti sepsali plán pedagogické podpory pro pomalé tempo, toť vše). Moc dětí nezám a z toho mála, které trochu znám, bych dvě tipla na ADHD, z toho jedno už bylo v PPP a tam na něm neshledali nic neobvyklého (ovšem problémy přetrvávají a školní výkon neodpovídá intelektu). Skoro by člověk řekl, že integrované děti "jdou intuitivně" tam, kde je akceptují...