Rozumím tomu dobře, že tvůj syn je dysfatik s ADHD a lehkou formou PAS, SPC napsalo do zprávy IVP + asistenta, IVP zatím není, asistent je, ale věnuje se jinému dítěti, a tvoje dítě vše (učivo, interakci s dětmi atd.) zvládá? To je úžasné dítě
Předpokládám, že IVP jste žádali před začátkem školního roku, nevím, jak je to teď, ale před 1. zářím 2016 záleželo na vůli ředitele školy, jestli žádost schválí, a taky asistent pedagoga byl tehdy nenárokový.
Já bych na IVP trvala. Samé jedničky svědčí o tom, že dítě zvládá učivo, ale to není celá podstata inkluze, a vypracování IVP je způsob, jak by si to učitelka mohla uvědomit.
Co se týče žáka, který má větší potíže a vytěžuje asistentku - říkali nám tuhle na semináři ve škole, že škola může tlačit na rodiče, aby nechali dítě v PPP vyšetřit (po té, co vypracuje Plán pedagogické podpory a ukáže se, že to nestačí). Čili může vyhrožovat OSPODem.