mám syna v 1.třídě ZŠ. během docházky do školky byly problémy s integrací, nakonec z toho byla diagnoza vývojová dysfázie, porucha pozornosti ADHD a mírná forma PAS. v SPC nám vypracovali doporučení IVP a zajistili asistentku pedagoga (do školy). v září jsem od třídní učitelky dostala k podpisu papír, že souhlasím s IVP až od 2. pololetí s tím, že se neznají, neví se, jak kluk na tom bude a že se uvidí... syn je ve škole jeden z nejlepších, je vzorný a nosí samé jedničky. marně čekám na IVP na 2. pololetí, myslím si, že třídní usoudila, že to vlastně vůbec nepotřebuje. řešila jsem to v SPC, kde s tím nesouhlasí, vysvětlili mi, že sice může vše zvládat, ale že IVP je určitou ochranou pro dítě. pokud by mu v budoucnu něco nešlo, bral by se na ten IVP ohled atd. mimochodem- paní asistentka se věnuje jinému žáčkovi, kterému učení nejde, je velmi agresivní, nicméně rodiče s ním nebyli v žádné poradně, jen čekají, až se to zlepší... takže druhá paní učitelka je zabavená a našemu synovi se vůbec nevěnuje. chci se poradit, mám trvat na tom, aby se syn učil podle IVP, když mu vše jde nebo je to zbytečné? děkuji za názory