Přidat odpověď
partnerstvi, rodicovstvi, vztahy
každopádně
učím přírodopis, děcka mají možnost se ptát, kdykoliv, na cokoliv, na oplátku musí být klid ve třídě, jinak neodpovídám
někdy je z dotazu vidět, že si dělají srandu, někdy ale fakt neznají, mají možnost dávat otázky do krabičky, já si pak vyberu, na co odpovím, snažím se odpovědět na všechno, co zní slušně, ono někdy stačí urovnat jim myšlenky, a někdy zase neznají všechno všichni a ti by se nezeptali, tak to slyší díky blbýmu dotazu někoho znalejšího
a taky se dá od téměř kterýhokoliv dotazu dostat někm, kam je člověk dostat chce, talklže právě třeba na ty vztay, rodičovství, ale i náhradní rodinu, ústavní výchovu, prostě kamkoliv, a oni se pak už ptají přímo, pokud to přestane být pro ně stydlivý téma, strašně moc je poznat změna atmosféry ve třídě, změna hlučnosti, typ otázek, prostě všechno, tón hlasu, cokoliv
někdy se dá povídat třeba až po měwíci stupidních rádobyvtipných otázek, teprve pak se to zlomí
externista je dobrý, ale platit ho půl roku je nesmysl, a zase jednorázově se děcka nebudou na nic ptát, nebo aspoň minimálně smysluplně, myslím, že není špatná přednáška pro kluky a holky zvlášť, ideálně uděaná nějakým gynekologem nebo urologem, prostě nic s psychologií, to jsou kecálisti, kteří jsou divní :)
nejdřív základní znalosti ze školy, pak přednáška a pak už to nechat zase na škole
Předchozí