Přidat odpověď
S tím já problém nemám. Většinou ho ze školky vyzvedávám kolem 15. hodiny, není to žádné chudák dítě od rána do večera ve školce, aby rodiče mohli být od nevidím do nevidím v práci. To je také výhoda naší práce. Vodím ho do školky kolem 8., vyzvedávám v 15. To by mi leckterý zaměstnavatel netoleroval. Akorát že muž to má holt jinak, takže zastoupí jen v nejnutnějším, z čehož plyne, že když já nemůžu, tak holt je problém. Tj. někdy vyzvedne v 15 hodin chůva, je s ním třeba do 18, než já se vrátím (max. 2x do měsíce). Největší je problém, když já musím na celý den pryč, protože nemá kdo dítě odvést. Já třeba odjíždím v 6 ráno (nebo i dřív). To by musela chůva k nám nastoupit takto někdy ráno, chvíli hlídat spící dítě, pak ho vzbudit, zaopatřit (nejhorší období z celého dne) a odvést. Párkrát jsem odjezd posunula a strkala dítě v 6:30 do školky a jela později, ale dělám to nerada, je to takové týrání. Je mi prostě milejší odvést dítě k babičce, aby ho přes den pohlídala.
Přestěhovat babičku nejde.
Dítě si z 75% zvládám zmanageovat sama, je to pro mě priorita č. 1. Když je nemocný, tak v zásadě automaticky všechno ruším atd. Osobně s ním chodím na logopedii, na grafomotoriku a tak. Ale práci prostě nezavřu a tyto občasné a nepravidelné povinnosti nezruším a neovlivním. Snažím se je naplánovat nejlíp, jak je to jen možné.
Nejlepší by prostě bylo, kdyby škola nějak tolerovala jeho nepravidelnou docházku s tím, že to rozhodně nehodlám zneužívat. Za ty tři roky ve školce už ale vím, co jsme a co nejsme schopní zajistit. Nevím, jestli by mu povolili nějaký individuální studijní plán, i když není dětská filmová hvězda ani nadějný sportovec :-( Ani nevím, jestli se takové indiv. plány dávají už na prvním stupni...
Předchozí