Přidat odpověď
maximální důležitost má na zákaldce čeština a matika, přijímačkový předměty
další je cizí jazyk, stejnou důležitost by měla mít informatika, ale je tak blbě učená, na spoustě škol, že spadá o několik kategoriáí dál k výchovám
pak zhruba na stejnou dějepis, zeměpis, přírodopis, fyzika a chemie
pak výchovy, k čemukoli - zdraví, občanství, společenská, multimediální, enviromentální, hudební pracovní, výtvarná tělesná, a kdoví jaká ještě
musí mteda říct, že ty výchovy, co nebyky dřív, mi dost vadí, zaplácávají rozvrh, je to ztráta šasu, učitelé stejně neví, co tam učit, děcka to berou jako úlet.
Místo toho mají být ty důležitý věci, toto jsme vůbec nepochopila, k čemu to má být
a taky netuším, kde na to ty hodiny vznikly
Teda tuším - deváťáci nemají dvě hodiny přírodopisu, místo toho mají jen hodinu a druhou mají enviromeńtálku
ve výsledku jednou tádně to obrčas odpadne, příroďák nestíhají a nebaví je, je to na stejné úrovni, tou jednou hodinou se to dostává z ohniska zájmu
a pak ještě jedna změna - učí to dva různí učitelé, takže i jim se drolí rozvrh
Předchozí