Přidat odpověď
Asi záleží na více okolnostech. U nás to byly jak preference dítěte, tak reálné možnosti např. klavír by se nám do bytu nevešel. Na přípravku žádné naše dítě nechodilo, do ZUŠ začali chodit od 3. třídy t.j. od doby, kdy si docházku i nástroj sami ohlídají.
První dcera chtěla kytaru, absolvovala 1. stupeň (7 let), pak chtěla zkusit příčnou flétnu (že jí kytara už nic nového nedává), jde jí to pěkně.
Druhá chtěla klávesy, ale na přijímacích zkouškách jí p. uč. ukecala na housle (že by jí bylo na klávesy škoda). Tak hraje, v poslední době (je v 9. tř.) spíš teda už jen tak, aby se neřeklo. Ale nelitujeme.
Třetí dcera kytara (čtvrtý rok), nemusí ji s sebou nosit na hodinu, jednu má doma a ve škole jí při hodině půjčí).
Syn a čtvrtá dcera klávesy (čtvrtý a první rok). Syn teda chtěl původně spíš trubku, ale to by asi bylo už dost drsné pro sousedy (bydlíme v paneláku). Už tak jsou skvělí že zvládají tu příčku a housle.
Předchozí