Přidat odpověď
Oddělené vzdělávání chlapců a dívek by mělo smysl ve světě, který by ženské a mužské role současně jasně rozlišoval a stejně cenil. To není v naší euroatlantickém světě momentálně nikde a kdo ví, jestli to je vůbec někde. I kdyby to tak bylo, zůstávala by při tomhle přístupu nezanedbatelná skupina lidí, kteří by stáli o témata a úkoly druhého pohlaví. Ti by na takový systém buďto dopláceli nebo by se muselo zorganizovat i něco pro ně. A ještě ke všemu je ten rozptyl zájmů spojitý, takže by nejspíš ani moc nešlo určit, kdo kam patří.
Kromě toho by ani oddělené vzdělávání podle pohlaví neřešilo nic, pokud děti budou vzdělávány v příliš velkých skupinách, kurikulum se bude sestávat lvím dílem z nepoužitelných vzdělávacích obsahů, učitelé budou společenskými párii atd..
Prostě je to blbost.
Na současnou školu doplácí většina dětí, která do ní chodí, a není to tím, že kluci jsou jiní než holky.
Předchozí