Přidat odpověď
Taky jsem volala jednou na 155, protože jsem se nemohla dovolat žádnému našemu lékaři. Dcera současně zvracela a měla silný průjem. V tu chvíli jsme potřebovali hlavně poradit a zároveň si nebyli schopni představit jak ji převezeme - v panice.
To že hned pošlou záchranku ale asi bude typická reakce.
V nemocnici totiž byli v klidu, průjem ustal a dcera se "pouze" nadavovala žaludečními šťávami a sraženou krví. Musela jsem přesvědčit personál, aby se postarali nejdříve o dceru než začneme sepisovat dotazník a věci, které dáváme do úschovy. Takže jsme z jejich pohledu nijak akutní případ nebyli. Takže "kvůli mamince" kapačku dostala před tím vším.
Zaplatit si výjezd - když vezmu náš konkrétní případ, celé roky jsme zaměstnaní, případně platíme zdravotní pojištění jako OSVČ, zdravotnictví neždímáme, díky bohu my i děti se těšíme nadprůměrnému zdraví (ťuk, ťuk) ale když něco jako laik špatně vyhodnotím, tak mám hned platit?
Předchozí