Přidat odpověď
Šuplíku,
zatím mám ověřeno, že se totéž učí....
Koukla jsem na učební plány "našeho" gymplu a lycea a lyceum má míň občanky, dějepisu, fyziky (o 2 nebo 3 hodiny týdně méně za ty čtyři roky), matiky a zeměpisu (o 1 hodinu týdně za 4 roky), ale mají víc hodin obou cizích jazyků, biologie, chemie a informatiky, stejně mají češtiny, navíc mají ekonomiku, ekologii a technologii, což ale na gymplu vyvažují volitelné předměty. No a na lyceu nemají výtvarku ani hudebku, to je jediný významný rozdíl.
Ještě jsem koukla na plány gymplu ze sousedního města. Tam je srovnatelný počet hodin u jazyků, víc u češtiny, ale zase významně méně u biologie, fyziky a chemie. Což mě jako matku utvrdilo, že je dobře, že jsou holky na tom vzdálenějším gymplu, kde se těm přírodovědným předmětům toho prostoru dává mnohem víc. To je jen OT.
A tím, že je jich na tom lyceu ve třídě polovina, co v běžné gymnaziální třídě, tak ta práce může být mnohem efektivnější.
Takže nemám důvod nevěřit, že ta náplň se gymnaziálním plánům hodně blíží, když už je ve všem třeba nekopíruje...
Předchozí