Ne, kdybych tu volbu měla, radši bych ho dala tam, kde je normální (malý) počet hodin, ale s individuální výukou.
AJ od první třídy ve velkém rozsahu nepovažuji za prospěšné a pro mé dítě už vůbec ne.
Uvítala bych věkově smíšené třídy a malým počtem žáků, kde se tudíž děti můžou učit podle toho, kde jsou v jakém předmětu... Moje dítě (předškolák) za rok bude číst určitě už úplně plynule, protože teď ještě slabikuje, ale přečte už vše, tj. aby se učil, že toto je M a MaA se čte MA, to mě děsí. Matika taky OK. Ale psaní musí být od začátku, bo to statečně ignoruje - umí psát slušně na počítači
. Takže mě by se třeba líbilo, kdyby četl s druhou nebo třetí třídou, ale psal s prvňáčkama. Ani nevím, co jiného se v té první třídě vlastně učí...