Já myslím, že je to celkem normální přístup, prostě jednu čárku tam už měl, tak udělal druhou, třetí a čtvrtou
Školkové děti jsou fantastické, pokud je něco baví a zajímá, jsou schopné neskutečných výkonů
Naši kluci v tomhle věku taky měli parádní matematické uvažování, vím třeba že starší chápal princip násobilky ještě před nástupem do školy, mladší (5,5) mi teď z hlavy počítal 9+3=12.
Nejhorší šok mi ale připravil asi 2 měsíce před 5. narozeninama. Byla u nás kamarádka a on si tiše něco maloval bokem. pak to donesl a byly tam dvě řady čísel pod sebou:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
6 - 7 - 8 - 9 -10-11-12-13-14
ptala jsem se, co to je, a on odvětil, že v kolika letech se chodí do jaké třídy. Do první v šesti letech, do druhé v sedmi, do šesté v jedenácti...