Přidat odpověď
Tečko, taky mám syna s dysfázií, lehkou expresívní...ve škole zvládá dobře, ale chodí do logo třídy s malým počtem dětí ve třídě a taky jsme s ním pracovali už od 3,5 let - SPC, logopedie apod... Matematika mu jde výborně a baví ho a v češtině žádný větší problém taky nenastal, on jednotlivá písmenka uměl přečíst už před nástupem do školy, ve škole už se pak naučil skládat je do slabik....učili se klasickým slabikováním...v tomhle směru asi moc neporadím, my jsme se doma ani nijak moc neučili, dostali jsme vždycky za úkol číst nějaké slabiky apod...ale jemu už ve výslovnosti chybělo jen ř, které naskočilo během podzimu a jinak rozuměl i mluvil celkem v pohodě....zatím se u něj ta dysfázie trochu projevuje u slovních úloh v matematice, že je pro něj náročnější přelouskat si, co vlastně má počítat, jinak pak už problém není... Ale jinak tedy nechápu rodiče, proč s tím klučinou někam nechodí, tohle je pro něj velká nevýhoda....protože takové to první a poslední písmenko, vytleskávání slabik apod., to všechno jsme my s ním dělali ještě ve školce....
Předchozí