Přidat odpověď
Tak to není úplně pravda.
Já taky když volám klientce, o které vím, že má mimino, tak většinou kolem oběda nevolám nebo jen píšu sms, zda můžu zavolat, abych nebudila.
Nebo jsou profese doktoři, telefonisti nebo ten inženýr voják z povolání, kteří prostě "v práci" ten půlhodinovej hovor nevyřídí. Nebo si pak nic nepamatujou, co jim říkám, protože jsou ve stresu, aby je někdo nebuzeroval nebo nepřetáhli pauzu.
Ale většinou je to tak, že z 90 % si ze mě nikdo otroka nebo dobrej den nedělá. Oni mi nakonec i nosí potvrzení o příjmech, takže většinou člověku i dojde, že nekecaj.
Ale mě je to fakt jedno. Tak vyřídím schůzku v sobotu dopoledne a pak mám třeba volnějc v pondělí ráno, když děcka vypadnou do škol, tak třeba uklízím. Včera jsem umyla okna například. Což si zase nemohou dovolit lidi, kteří dělají od 8 po půl 5 minimálně a pak ještě jedou hodinu domů. Všechno má svý.
Předchozí