Třeba hypotéku na nemovitost.
Jo volají v 8 večer.
Třeba si nevědí rady se žádostí pro banku.
Tak jdu krok po kroku a radím jim.
Třeba Česká spořitelna má tak nádhernou žádost o poskytnutí úvěru, že si s ní nevěděl rady inženýr.
A samozřejmě potřebují i některé informace ode mě, prostě to nedají dohromady a já se jim nedivím. ( má to asi 8 stran). A ten člověk musí být třeba do 18 hod ve své práci, tudíž na to prostě nemá čas. Pak přijde domů, po večeři začne řešit žádost, kterou je nutno dodat co nejdřív, aby co nejdřív byly prachy,a on zjistí, že s tím nepohne. Tak volá.
A lidi si to nechtějí zařizovat sami, nemají čas. Často s nimi podepisuji smlouvy i u nich doma v 8 večer. Oni ani do banky nemusí. I když některé banky aspoň jednou klienta na přepážce vidět chtějí.
Nebo se třeba zjistí nějaká chyba ve smlouvě, tak volám. Stane se.