Přidat odpověď
písemku stejnou a pak navíc zajímavý příklad, třeba nějakou zebru nebo kvíz, ale už ne na známku
stejně tak je blbost přeskočení ročníku, prootže děcko, kdhyž rychleji chápe třeba tu matiku, tak chápe rychleji vždycky, takže když bude prvňák u druháků, bude se nudit tam, vysvwětlení pochopí hned, procvičovat prakticky nepotřebuje
takže přeskakování ročníku nemá smysl
strašně těžko se stará o tyto děcka, v našem systému, oni potřebují jet po svým a to naše školství moc neumožňuje a navíc když ěkola udělá cokoliv navíc,k vybočí z toho stereotypu, tak ji zdrbe inspekce, jak má zajištěnou bezpečnost, návaznost, nepřetěžování, dostatečný procvičení..... a hlavně papíry, bez papírů ani ránu
nedivím se, že se do toho školám nechce :(
Předchozí