Přidat odpověď
": jména dotazovaných byla v agentuře cca 2 měsíce, list sloužil k ověření, zda byli dotazováni. Pak se jména skartovala a zbyly jen čisté dotazníky. NIKDY se mi nestalo, že by byli dotazované následně agenturou kontaktováni za účelem dalšího výzkumu nebo otravováni reklamou. "
- ale někdo tady na diskuzi psal, že si vede databázi lidí pro potřeby následných průzkumů
K tomu otravování reklamou - kšefty s kontakty a informacemi jsou realitou - kdysi se mi mj. stalo, že mi kdosi telefonoval ohledně toho, jestli si k nim nechci převéct povinné ručení na auto - zeptala jsem se, kde na mě získali kontakt - prý z veřejně přístupných zdrojů - tak jsem se zeptala, v jakém veřejně přístupném zdroji je uvedeno mé jméno, telef. číslo, údaj že vlastním automobil, a údaj že právě mohu vypovědět smlouvu o povinném ručení - a na druhé straně drátu zavěsili - je zcela zjevné, že ty údaje jim předal někdo z mé tehdejší pojišťovny...takže vůbec nepochybuji o tom, že v agenturách se s osobními daty a zjištěnými údaji taktéž obchoduje
Předchozí