Přidat odpověď
Zetko, kecáš z hladu. Ve školách, kam jsem chodila já, byla aspoň třetina chlapů (konkrétně- nižší stupeň 2:4, vyšší 5:9+ředitel, který učil 3 třídy matiku, na gymplu to bylo skoro 1:1, SUPŠ teorie 3:13, odborné dle oboru- obuv 2 ženy, oděv 1:2, malba 4 chlapi, 4:3, keramika 2:1, design 3 chlapi, kresba 1:2, fotka 1:2, grafika 4:3, přičemž na oboru je podstatně víc hodin než v teoriích). Ani jeden z těchto chlapů mě nenadchl a neinspiroval, jeden inspirativní učil na SUPŠ, ale k tomu jsem chodila ve svém volnu, naši třídu neučil. Zato mám 4 báječné inspirativní učitelky, které ještě teď chodím navštívit a pokecat s nimi, jsou to skvělé pedagožky. Jedna z nich je matikářka. Matiku nenaučila milovat všechny, ale nebyl snad nikdo, kdo by ji nesnášel a už za socialismu učila alternativně. Za opravdu nevhodné pedagogy, se kterými jsem se setkala, považuju 2 chlapi (jeden osahával žačky v kabinetě, druhý byl velmi nespravedlivý a výrazně nadržoval klukům a jedna učitelka, ta taktéž nadržovala klukům a byla nespravedlivá a zákeřná.
Takže si to sečti a uvidíš, že tak šílená ta feminizace ve školách, kde jsem byla já, nebyla a učitelky u mě teda vyhrály na celé čáře.
Předchozí