| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak to já bych bez přípravy nedala nic a hlavně bych chtěla před vlastní hodinou alespoň hodinu, dvě v té třídě, kam se půjdu předvést, náslech....chtěla bych vidět, jak jsou zvyklí pracovat, jak reagují...

Nejsem schopná improvizace, můžu mít super aktivity, ale děti, které na ně nejsou zvyklé, na ně nemusí vhodně reagovat, pak se z ukázkové hodiny může stát nepovedená fraška...

Ale to je i o tom, že opravdu neumím pracovat klasicky a třeba na tom prvním stupni snad žádná hodina není úplně stejná....vždycky, když nám vykládají, jak musí mít hodina tři části, jak musím dopředu napráskat, co je cílem, na závěr zhodnotit (nebo nechat děti zhodnotit), jak to šlo a jestli bylo cíle dosaženo, se mi ježí chlupy, protože někdy je to sice jasné a dá se to, ale většina hodin je prostě jen zábava, v rámci které se něco naučíme, součást nějakého bloku, který probífá i několik týdnů, po kterém samozřejmě hodnotíme, každý sám, i já....ale abych to dělala 4x denně?

Takže já ukázkovou hodinu určitě nedám snadno, je to pro mě hodně těžké, s neznámými dětmi...Nejsem herečka, nejsem vypravěč, nejsem klasický učitel...moje plusy jsou právě ve schopnosti nasadit výuku na míru toho, koho vyučuju, ale k tomu potřebuju dotyčné alespoň trochu znát ~d~. No a čím větší nejistota, tím podrobnější přípravu si musím udělat, klidně si i rozepsat jednotlivé věty, které hodlám říkat...ne že bych je pak četla, ale tím, že si je jednou napíšu, tak je větší pravděpodobnost, že je později dokážu říct. A zase, nejde o výklad, ten stejně skoro nepoužívám, ale spíš o takové ty přechodové záležitosti mezi aktivitami, které děti přenesou od jednoho k druhému, aniž vznikají viditelné pauzy...případně čeho se pak můžu chytit, když odbočíme někam jinam a odbočka náhle skončí....na tyhle okamžiky musím být připravená předem, pokud nastanou neočekávaně, mám problém...ani ne, že by mě nic nenapadlo, jako že je toho víc a já se ne a ne rozhodnout, co je lepší...když si to doma u PC nejprve všechno představím, přehraju v hlavě všechny možné varianty a situace, udělám si záchytné body, tak pak při hodině funguju normálně i ve zdánlivě neočekávaných situacích...Když to neudělám, dokážu zmatkovat i kvůli nevybraným domácím úkolům ~f~.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.