Přidat odpověď
KDyž to umíš a máš kousek praxe.
Já si myslím, že bych dala v rámci toho, co tak jako léta dělám, vzorovou hodinu bez přípravy a nakonec třeba i úplně z voleje bez materiálu jen s fixkou.
Ale kdybych měla třeba udělat téma "Centrální dogma molekulární biologie a epigenetika" pro vyšší gymnázium, tak jim sice klidně můžu na ostro jít říct, co je to první, co to druhé a jak se to má k sobě, ale aby to mělo didaktickou úroveň vyšší než minimální, musela bych si to rozmyslet (a nakonec mě z toho může vyzkoušet zaměstnavatel rovnou, žejo). Třeba tak ten den. A věřím tomu, že až bych to odučila znovu a znovu, mohla bych jít klidně někam na ostro hned.
Podle mě umět věcný obsah toho co učíš, je podmínka nutná, ne však dostačující.
Předchozí