Přidat odpověď
na osmiletým gymplu je zcela normální, že učíš jednu hodinu v primě a tu další v oktávě.
Buchli, od primy do oktávy jsou to pořád lidi schopní sedět, učit se, projevit názor, mají zažitý nějaký pravidla a postupy, jedin jsou pomalejší a druzí už rychlejší, ale pořád jsou to už dost velcí lidi,
rozdíl od první třídy po devítku je obrovský, prvňáci neumí sedět v lavici, nevydrží to, potřebují mluvit, projevovat se, pohnout se, ta hodina musí být mnohem aktivnější jejich strany, oni musí mít prostor a čas se prjevit a přitom se naučit postupně na ten školní režim, už u druháků se dá nějak rozumně domluvit, ale s prvňákama je to těžký, navíc věčně někam chodí a odbíhají čůrat a když dopíšou řádek, ptají se, jestli můžou psát na další, jestli můžou otočit srránku, jestli mpžou malovat zeleně, nebo červeněě, jak mají podrthnout - spousta pitomostí, který se na druhým stupni už neřeší, ale oni se učí orientovat a fakt je to horší
k tomu přidej, že ještě neumí psát ani číst, nemůžeš jim zadat práci na víc než pár minut a i u toho je ptořeba je pořád usměrňovat, radit, pmáhat, není to ani minuta oddechu a klidu
a když už se naučíé psát, tak se ptají, jestli můžou chybu škrtnout, nebo vyzmizíkovat nebo dát do závorky :)))) no prostě než se z prvňáka stane školák, trvá to minimálně rok a druháci jsou pořád ještě podobný prťata, zato od sedičky dál to mají na háku už všichni stejně a ti šesťáci nebo primáni, to je jen otázka času, než jim to dojde taky
Předchozí